10 februára 2008
Prečo retro?
Toť nedávno to boli dva roky, odkedy som si založila svoj prvý blog. Už dlho je zrušený a zakaždým, keď sa letmo pozriem na dianie na danom serveri, som sťastná, že už do toho gulášu nepatrím. Niektorí z vás vedia, prečo.
V posledných dňoch prechádzam svoje staré texty a zisťujem, že niektoré by nemuseli zapadnúť prachom zabudnutia, že možno ešte stále majú potenciál niekoho potešiť, povzbudiť... Tak som sa rozhodla, že vybrané články zverejním na novom blogu cvirova-retro.blogspot.com, na blogu, kam nebudú nové príspevky pribúdať, lebo bude zložený výhradne zo starých článkov.
Na zvláštnom blogu budú moje staré i nové články o tarote, ten cyklus by som chcela dokončiť, už len kvôli svojmu kľudu. Dajte mi trochu času :P
 
posted by Úplne iná at 3:54 PM | Permalink |


0 Comments: