23 decembra 2007
"Vianočné" prianie
Keď sa ma piko pred pár dňami opýtal, či už som dostala pozdravy od svojich kamarátov, dívala som sa naňho nechápavo. Že čo si to o mojich kamarátoch myslí. Vianočné pozdravy!!! Pche!
Na druhý deň TO začalo. Božemôj... Dokonca aj vyznávači a uznávači vianoc, oproti ktorým som ja naozaj vzorná katolíčka si DOVOLILI mi poslať prianie k vianociam.
Takže... musím.
Podotýkam, že ak bol Ježiš Kristus synom Boha, tak som do krvi presvedčená, že ma absolátne na háku, či niekto slávi domnelé výročie jeho narodenia, alebo nie. Myslím, že ho skôr zaujíma, ako sa správame, a to hlavne k slabším, bezmocným, chorým, starým. Preto pri všetkej úcte k vyššej moci, v ktorú verím, vianoce ako duchovný sviatok neuznávam.
A ak vás zaujíma, komu prajem stále všetko dobré, tak potom:
Mame, Eve, Pikovi a naším deťom, Dankovi, Romanovi, Márii, Zitke, Zuzke, Ľudke, Ingrid, Danymu, Miriam, Mirkovi a spol., Peťke, Lucke, Jarke, Vierke, môjmu doktorovi Peťovi, Malejkit a Zorovi, a niektorým milým ľuďom, ktorých som stretla v obchodnom živote a ktorí mi pomohli, alebo aspoň boli milí.
Musím, žiaľ, konštatovať, že zoznam ľudí, ktorým prajem poriadny pád na zadok na ľade, čo sa vonku miestami tvorí, je oveľa viac. A nebudem ich menovať.
Takže, vy, ktorí ste z vianoc namäkko, užite si to.
 
posted by Úplne iná at 7:20 PM | Permalink |


7 Comments:


  • At 9:12 AM, Anonymous Anonymný

    Aj ked mozno uz patrim k tym, co sklznu na lade z velkej vysky, neodpustim si pripomenut, ze dnesny Stedry den je vzacny pre vela ludi, nielen katolikov, ze napriklad niektori ateisti prave dnes spominaju na vsetkych, co im prinasaju radost do zivota v kratuckych okamihoch a ten jeden aj na Teba, mily cvirik, a aj ked Ti nemoze poslat standartne malomestiacke zelanie (host mail.???.sk said: 550 Invalid recipient), chce Ti aspon tymto sposobom podakovat za Tvoj prinos a zazelat Ti pekne sviatky so svojou rodinkou.

    Pes13

     
  • At 7:06 PM, Blogger Úplne iná

    ... a Edovi!

     
  • At 11:40 AM, Blogger germa

    andy, ja verím, že si si tento rok konečne našla cestu k vianočným sviatkom a na tie ďalšie sa budeš tešiť spolu s tvojimi novými najbližsími.

     
  • At 2:55 PM, Blogger Úplne iná

    Ger, pri všetkej úcte. K takémuto masovému nemiestnemu prejedaniu sa a následnému masovému pozeraniu všetkých tých priblblých rozprávok ja na chuť neprídem, tým som si celkom istá.

     
  • At 5:52 PM, Blogger germa

    andy, kto hovorí o prežieraní sa a pozeraní debilín. Ja mám na mysli úplne niečo iné.

     
  • At 11:32 PM, Blogger FanaticGay

    Dakujem zlatko aj tebe. A fakt nechapem co mas proti prejedamniu. :)

     
  • At 2:05 PM, Blogger Úplne iná

    Jejda, Fanatic, proti prejedaniu s tebou nemam naozaj nic!