22 septembra 2007
Zázrak sa nekonal... či áno?
Pointou väčšiny amerických filmov o láske je, že nejaká zaujímavá, šmrncovná baba (zaujímavý šmrncovný chlap), dlho zasnúbený s nejakým nepochopiteľne nudným partnerom, na svadbu s ktorým/ktorou sa teší celá rodina, zrazu vášnivo zamiluje do osoby vo filme stvárnenej neporovnateľne známejšou hereckou hiezdou a je z toho poprask.
Trapasy, prúsery, urazené tety a mamičky.

Priznám sa, s napätím som čakala... kto oveľa zaujímavejší, ako Peťo, sa objaví a kedy.
Nič.

Baby, fakt, mám toho naj... chlapa, akého si viem predstaviť.

Tak som sa zaňho vydala. Fakt.
 
posted by Úplne iná at 9:35 PM | Permalink |


10 Comments:


  • At 1:34 AM, Blogger Maroško

    Aj keď sa chváliš babám, dovoľ mi, aby som ti ako prvý, hoci len chlap zablahoželal k tvojmu životnému kroku a poprial, aby sa ti všetko, čo si od tohto vzťahu sľubuješ, naozaj aj splnilo a vydržalo až do smrti.

     
  • At 6:05 AM, Blogger Úplne iná

    Ďakujem, Maroško...
    K tomu LEN CHLAP... vieš, môj názor na mužov nikdy nebol apriori odsudzujúci, myslím, že medzi oboma pohlaviami sa nájdu dárečky až no...
    Ale tento je proste... úžasný.

     
  • At 9:57 AM, Blogger ostrovanka

    andulka, tomuto sa hovori drazdenie divej zveri :)))

     
  • At 9:58 AM, Blogger ostrovanka

    no a samozrejme len to NAJ, ale to uz vies :)))

     
  • At 2:49 PM, Blogger palculienka

    pripàjam sa ku gratulàciam :)

     
  • At 3:33 PM, Blogger murphy

    užívaj si ten zázrak andy :)

     
  • At 7:00 AM, Blogger Silviah

    Tak si nažívajte v láske, šťastí, zdraví a radosti naveky...
    Všetko naj, naj, naj,...
    :-)

     
  • At 8:26 AM, Blogger germa

    andy, cmuk, cmuk, nech všetko šťastie sveta priletí k vám a ostane zahniezdené naveky.

     
  • At 12:05 PM, Blogger Lev bez hrivy

    Ku gratulacii pridavam vyryvacnu otazku. :-)

    [vyryvanie]
    Vedela by si vymenovat aspon 5 americkych filmov o laske, ktore ficia podla Tvojho scenara? Ja potom vymenujem na kazdy z nich aspon 2 take, ktore maju scenar uplne iny... takze ona to asi vacsina nebude. Len nejake, ktore sa Ti vryli do pamati.
    [/vyryvanie]

     
  • At 8:51 PM, Blogger Úplne iná

    To lev:
    Moja odpoveď: Načo by som to robila?
    Môj blog, rovnako, ako tento článok, nie je vedeckou prácou na žiadnu tému a môžem sa mýliť. Ale ako bývalá manželka programátora a terajšia novomanželka normálneno chlapa opravujem:
    ...veľa amerických filmov o láske.
    Spokojný?