16 júla 2007
Aby som sa len nesťažovala, jeden optimistický
Zas ma včera dostali. Trhové správanie niektorých podnikateľov ma skoro dojíma. Posúďte:

Nedávvno som išla do večierky pri našom dome. Škaredý obchodík, akási búda. Majú tam bez debaty najkrajšie zemiaky v Bratislave. Predo mnou mamička s malým chlapcom na rukách.
- Máte chlieb?
- Len včerajší, ale zadarmo.
- Tak Malborky lajtky.

Prepáčte, nezdržala som sa a akciu okomentovala. Ale správanie predavača v tej škaredej búde som ocenila. Nikomu neuškodí včerajší chlieb, a keď ho dával zadarmo - všetka česť.
A včera, na cintoríne sme kupovali sviečku za 20. Keďže sme sa pre zastábvku na cintoríne rozhodli v aute a sme zarytí nefajčiari, na otázku, či aj zápalky, sme museli odpovedať kladne.
- Koľko to bude?
- Dvadsať.
- Dvadsať... čakala som, že dopovie nejakú cifru.
- Dvadsať. (Zápalky v cene)
- Tak vám ich potom vrátime, dobre?
- Dobre, ak sa zastavíte...

Milí moji dvaja búdoví predavči,
máte u mňa proste bod, kladný bod a rada sa k vám vrátim!
 
posted by Úplne iná at 7:41 AM | Permalink |


2 Comments:


  • At 10:02 AM, Anonymous Anonymný

    hihi, zlato, keby chcela namiesto cigariet radsej ocot, hoci aj spred mesiaca...
    ale ten chlebovy predavac bol fajn...

     
  • At 9:10 AM, Blogger Daily Whinger

    Take veci vzdy potesia. Pretoze su vzacne.

    Minuly tyzden som stratil mobil; nevedel som kde, tak som sa pekne-krasne vracal naspat - danovy urad, posta, obchod, bistro - a bol tam, predavacka mi ho podala a bolo vsetko uplne v pohode.

    Potesi.