25 februára 2007
Braček,
napísal si mi, že za každými otvorenými dverami sú troje ďalšie zavreté... a ja nad tými slovami stále rozmýšľam.

Koľkokrát v živote som mala pocit...


že viem...

že som vyriešila problém...

že som podrástla...

že som našla cestu...


a o pár hodín, či dní stojím na počiatku cesty a učím sa všetko nanovo.

Či nie?

Myslím, že niektoré veci tušíme a niektoré vieme. A že to asi zatiaľ stačí a keď budeme múdri až no, zoberú nás stadeto medzi bytosti múdre do ďalšieho levelu.


Tak veľa šťastia pri hľadaní ďalšieho kľúčika!
 
posted by Úplne iná at 8:12 PM | Permalink |


2 Comments:


  • At 7:27 AM, Blogger FanaticGay

    Hmm jasne ze si podrastla, len sa lepsie pozri, ved to ze je to znova pociatok cesty sa len tak zda. Pomylenie kvoli skuskam. Urcite si uplne inde nez kde bol pociatok. A o poriadny kus. Tak vela stastia.

     
  • At 8:34 AM, Anonymous Anonymný

    V živote si uvedomujem že čím viac sa toho dozviem, ešte dvakrát (trikrát...) viac toho všetkého nechápem. Viem že je to často používaná fráza. Ale je pravdivá.
    Svojim spôsobom ma to naučilo pokore. Lebo čím viac človek vyrastie, tým viac si uvedomí aký maličký vlastne je.
    Avšak stále je tu tá túžba pozrieť za ďalšie (a ďalšie a ďalšie....) dvere. Je to niečo čo sa ma drží celý život, niečo čo stále volá aby som išie ďalej a ďalej.
    Možno sa tam niekde inde raz stretneme. A možno že nie. Lebo nikdy nevieme čo je za tými ďalšími dverami.
    Ale aj tá cesta je dôležitá, však drahá sestrička :-)