12 februára 2007
Kde som, čo som a s kým som
Zaprisahala som sa, že nebudem písať nič osobné. No keďže si uvedomujem, že mám aj tu veľa skutočných priateľov, ktorí mi držia palce a úprimne sa zaujímajú, čo robím a prečo nepíšem, cítim istý dlh.
Viem aj to, že sa éterom šíria fámy, takže:
- áno, som už dlho šťastne zamilovaná REÁLNE
- áno, mám sa fajn
- áno, zoznámili sme sa na nete
- áno, prišla som bez zásluh k dvom veľkým babuľkám, ktoré za svoje deti nepovažujem. Mne však život ukázal, že skutočná rodina nemusí byť tá pokrvná (že, Dany, Danko, Zitka, Alenka, Mária, Peťka, Jarka a mnohí ďalší, za ktorých by som kedykoľvek a bez váhania dýchala?). Pomaly si k sebe hľadáme cestu, je to trpkosladká skúsenosť a uvidíme
- áno, som v novej práci
- nie, zatiaľ spolu nežijeme
- nie, netuším, čo ma čaká
- nie, ešte stále neviem, čo urobím so svojím životom, aby som mala konečne pocit užitočnosti
- áno, ešte stále rozmýšľam, kto som... nie veľmi úspešne.

Strašne by som chcela písať. No myšlienky sa mi mihajú hlavou takou rýchlosťou, že ich nestíham zachytávať na túto bielu plochu. Chýbate mi, ale teraz sa nemôžem tváriť múdro. Denne o sebe zisťujem veľa nelichotivých vecí a námetov na rozmýšľanie o radikálnom exorcizme svojich prehnaných predstáv.
Môj nádherný chlap ma svojou priamosťou, čistotou a jednoduchosťou učí naozaj žiť, bez filozofických zdôvodnení, no s úžasným citom. Denne žasnem nad jeho veľkosťou... Ja, ktorá som si bola tak istá, že viem najlepšie, ako veľa vecí robiť správne...
Takáto je pravda o Andy Čvirovej dnes. Mala som pocit, že to musím povedať. Mám toho toľko nového, že to vyzerá, že nemám nového nič.
Ďakujem všetkým krásnym ľuďom, ktorých som trebárs spoznala tu a vďaka ktorým som dnes tam, kde som. Vy viete, kto ste.
Zvláštny pozdrav posielam do nemocnice v Košiciach. A... a...
...vy viete... ľúbim vás.
 
posted by Úplne iná at 9:11 PM | Permalink |


4 Comments:


  • At 10:10 PM, Blogger ostrovanka

    je pravda, ze chybas a velmi...
    ale je tiez pravda, ze ti vsetci drzime palce :) teda aspon ja :) takze aj ked ma tvoja absencia na blogu a v mailoch rozosmucuje, na druhej strane si hovorievam: je stastna, tak jej drz palce a nech si to uzije na 287 % :)))

     
  • At 9:21 AM, Blogger germa

    ešte že sem tam priletíš ako vzácny vtáčik.... a ty vieš, nemusím to tu vypisovať :)

     
  • At 11:07 AM, Blogger Daily Whinger

    Drzim palce do zivota... ;-)

    Ked napises, potesi, ked nie, pockame.

     
  • At 3:05 AM, Anonymous Anonymný

    Ahoj Cvirko. Bol som u Zarjusky a pytal som sa na Teba, ako sa Ti dari. Som velmi rad, ze aj Ty si stretla lasku, tak dlho som Ti to prial.Takze uz sa z toho budem "iba" tesit a drzat palce, aby Vam to vydzalo. Ja som zo svojou drahou polovickou uz 6 rokov (v maji), ani sa mi nechce verit, ako to ubehlo. Prajem Ti vela slnecnych dni v dusi. Drugi.