26 decembra 2006
Výhrada vo svedomí, alebo pápežskejší, ako pápež
Vianoce, sviatky lásky, rodiny, porozumenia...
Haha!
Sestra si bola 24. kúpiť bagetu. Je vegoška, tak zeleninovú. A dostala k dobru zaujímavý poznatok. Predavačka sa jej opýtala, či si kupuje zeleninovú preto, že chce zeleninovú, alebo preto, že je pôst. Ona odpovedala, že je vegetariánka.
Predavačka síce spriaznemú dušu nenašla, nič to. Vyžalovala sa polospriaznenej.
Vraj si ľudia kupujú normálne šunkové a klobásové bagety, bez ohľadu na to, že je pôst. Kam to ľudstvo dospelo!
Nuž... podľa mňa je v RKC prísny pôst len na popolcovú stredu a veľký piatok. Takže obavy danej predavačky o to, že napomáha hriechu, boli zbytočné. No prešiel mi mráz po chrbte z iných dôvodov.
Ak schvália ten zákon, ktorým sa toľko vyhrážajú (dúfam, že nie) a nebudeme si môcť kúpiť čo chceme, kedy chceme, dúfam, že podobnú zmluvu schvália aj s ostatnými náboženstvami a myšlienkovými prúdmi a že zarytí vegetariáni, či jogíni nepredajú katolíckym deťom čokoládu, lebo je nezdravá a ich svedomie im nedovolí ničiť deťom zdravie. Ostáva dúfať, že sa rýchlo rozbehnú iniciatívy za riadnu evidenciu rozloženia pracovných síl podľa presvedčenia a na nete si budeme vedieť zistiť, kde nám práve predavačka predá antikoncepciu, prezervatívy, chlórové čistidlo, či šunkový sendvič.
Aby sme sa zbytočne neprehnali, no nie?

Doplnené 27. 12. Tak som objavila Ďalšiu zhovadisloť: http://www.sme.sk/c/3067442/Cast-poslancov-KDH-nechce-sobasit.html
Tak dufam, ze ked sa ma to bude o 20 rokov týkať, budú na Slovensku aj iní poslanci, ako za KDH. Alebo sa pôjdem vydať do Španielska, či Čiech, ako homosexuáli. Hm, hriech je hriech.
 
posted by Úplne iná at 1:38 PM | Permalink |


9 Comments:


  • At 8:30 PM, Blogger ostrovanka

    a sóju :)

     
  • At 2:57 PM, Blogger murphy

    to sprievodné foto ma dostalo :-)
    budliky budliky.... alebo symbol múdrosti?

     
  • At 6:06 PM, Blogger Úplne iná

    Podľa mňa to znamená, že vidia všetko, čo am ukľudňuje.

     
  • At 6:58 PM, Blogger germa

    cvirova, ty sa chces vydavat? Nekecaj! Alebo prid k nam a ta zmeska co tu existuje na MNV ta zosobasi:)

     
  • At 12:20 AM, Anonymous Anonymný

    Ahoj, Cvirová...
    Všetko dobré v bovom roku.

    Oberon.

     
  • At 9:27 PM, Anonymous Anonymný

    Ahoj Zlatko PFJamesBond. A dnes som zasa pocuval spravy variac veceru a pan Biskup s uprimnym pohladom do kamery pokyvkaval hlavou - No mohol by som klamat? Ved sa mi pozrite do oci a povedzte - mohol by som klamat? Uprimne povedzte - mohol by som klamat? A ukazalo, ze klamal. Je jedno v com, ale klamat. Ale velmi uprimne.
    PS Cirkev husitska.
    danusko

     
  • At 9:39 PM, Blogger Úplne iná

    Ano, Danusko, uprimne pohlady a uprimne slzy pri predstave, ze by ich mama bola kedysi na potrate a neboli by tu s nami, to im ide...

     
  • At 10:11 PM, Anonymous Anonymný

    a ja som myslel, ze o sex lebo tam islo o sex :o))))))))))))))) a este s mladym muzom.
    FUJ
    danusko

     
  • At 10:29 PM, Blogger Úplne iná

    Ahaaaaaaaaaa... no, mohol by klamat?