17 decembra 2006
Úvod
Tak. založila som si blog.
Je, a nie je voľným pokračovaním cvirova.blog.sk. Doteraz som sa nikam neponáhľala.
Veci, ktoré som chcela povedať, som povedala inde, a hlavne ľuďom osobne a menej vecí som riešila verejne. Tiež som minimálne prispievala do diskusií, čo sa pozitívne odzrkadlilo na mojom zvýšenom tlaku.

Ale predsa len... denne vidím javy, ku ktorým by som sa chcela vyjadriť. Už nebudem toľko písať o sebe, aj keď z mojich postojov bude zrejmé všeličo.

Z organizačného hľadiska by som chcela povedať, že je to môj blog a podobne, ako u mňa doma, aj tu uvítam len ľudí, ktorí prichádzajú v dobrom a budú sa správať slušne. Komentáre tých ostatných bez mihnutia oka vymažem podobne, ako kľudne pošlem domov návštevu, ktorej pobyt u mňa v byte mi nerobí dobre.
Tak vitajte a správajte sa slušne.
 
posted by Úplne iná at 8:14 PM | Permalink |


6 Comments:


  • At 12:10 AM, Blogger Maroško

    Konečne! Už som si začínal myslieť, že si sa rozplynula v anonymnej sieti internetu. A to si len zbierala sily na novú etapu života a z blogového popola povstala nová Čvirová ako ten bájny čvirik Fénix! Nech Ti je každá naša návšteva na Tvojom blogu sviatkom tak, ako nám tvoje návštevy u nás.

     
  • At 5:14 PM, Blogger Úplne iná

    Dik obom.
    Maroschko... Nebolo to take dramaticke, vsetci sme vedeli, ze pisat neprestanem, ale som vahala, ci pod tymto menom :-)
    Murphy... ty vies, co povazujem za neslusne, ze?

     
  • At 8:01 PM, Blogger ostrovanka

    a ja neslubujem, ze sa budem spravat slusne :))))

     
  • At 7:26 AM, Blogger Úplne iná

    Os, kym mi nebudes strkat do zadku ruku po laket, dohodneme sa :-))

     
  • At 2:41 PM, Blogger Danulík

    andy, museli tam byt prevelike problemy (myslim diskusie a reakcie) ked sa hned na uvod takto "bojis" neslusneho spravania.
    ja za seba slubujem, ze nikdy nebudem zla. na teba :)))

     
  • At 9:52 AM, Blogger Silviah

    Priame, korektné, nekonvenčné. Ako Andy.
    :-)
    Čítam celý tento "nový" blog odzadu, až som sa prepracovala sem - na úvod.
    Si to Ty a nie si to Ty. Ako hlavná postava vynikajúceho románu. S očakávaným, ale aj tak prekvapivým vývinom.
    Nepýtaj sa, čo tým myslím. Nechám si to pre seba a budem ďalej dychtivo čítať.