23 decembra 2006
Hanba blavákom

Už mám celkom dosť sporov Bratislavčania kontra zvyšok sveta.

Tých článkov o tom, že sme ... a prišelci sú...

Že všetok bordel Bratislavy majú na svedomí Bystričania, východniari, obyvatelia Dolnej Stredy, či Vyšných Útekov.

No, vážení... Bez ohľadu na to, či sem títo dochádzajú denne, týždenne, mesačne, či raz do roka, dnes večer sú preč. Každý, kto sa cíti "Doma" inde, ako v Bratislave, je dnes večer "Doma". Je víkend, ktorý je zakončený Vianocami a každý, kto sem naozaj bytostne nepatrí (neviem to ináč povedať...), tu nie je.

No to, čo sa dialo na uliciach... neviem, či je to bežné v každý piatok. Kopy ožranov, búchanie na dvere električky, predohry pedofilno-pedofilných stykov na každom kroku, z cigaretového dymu človek neunikne vôbec nikde, kopanie do zastávky MHD (ak by sa týpek udržal na nohách, určite ju rozkope, čo by som v priamom prenose videla premiérovo), poviem vám, ľudia sú ako besní.

V Bratislave len domáci, a mrdník.

Hanbite sa.

Hanbime sa.

 
posted by Úplne iná at 12:27 AM | Permalink |


6 Comments:


  • At 9:07 AM, Blogger ostrovanka

    ja som to nebola :))))

     
  • At 12:14 PM, Blogger murphy

    no...
    ja poznám aj super Bratislavčanov -Bratislavčanky, ktoré sa za seba hanbiť určite nemusia :-)

     
  • At 12:18 PM, Blogger Úplne iná

    Ja som len chcela povedať, že sa teraz nemáme na koho vyhovárať... a ostalo mi smutno.
    Dik, Murphy... a si tu kedykoľvek vítaná.

     
  • At 5:15 PM, Blogger Stephen Woolf

    jeeej, ja som našiel tento blog .. a náhodou ... a potešilo ma to ...
    Andy, pekné Vianoce prajem

     
  • At 10:23 PM, Blogger lota

    pekné sviatky, rada som ťa opäť našla.-)

     
  • At 5:00 PM, Blogger Danulík

    v ktorom hlavom meste tieto excesy domacich chybaju? toto mi je zahada. clovek sa ocitne v berline vecer v piatok a je tam taky rambajz (predovsetkym je vidiet hochdeutscherov, pretoze turci a ini pristahovalci maju svoje stvrte) ze sa clovek klidí radsej bokom. londin to iste... ze BA nie je porovnatelna? v ziadnom vacsom meste (a BA je v porovnani s ostatkom SK vacsie mesto) sa deje vandalizmus, rozpustilost, křupanství, priskorá sexualita detí... o co ide?
    (je mi jasne ze vo vasnivych diskusiach byva BA opisovana, akoze vsetko zlo tu robia priselci. toto a "argumenty" podobne su len prejavom povrchnosti. problem priselcov spociva v niecom inom...)