31 augusta 2007
Rok života
Tak zajtra máme prvé výročie nového života.
Nejak som to tušila dopredu. Moja samota sa rozpúšťala postupne. Vlastne to začalo cez diskusie na SME a cez môj prvý blog, zrazu som mala "okolo seba" veľa ľudí, stále sa s niekým rozprávala a tu, vo virtualite našla pár skutočných priateľov snáď na celý život. A tu som našla ...
ťažko to popísať.
Asi takto vyzerá normálny život. Tisíckrát ma to štvalo, tisíckrát som spomínala na svoj kľud, plakala som a zúrila... No viem, že cesta naspäť neexistuje.
Často spomínam na to, ako som si v puberte, na vysokej škole a potom v časoch slobodných hovorila: Keď raz budem naozaj žiť...
Potom som sa vydala a bolo to horšie, ako kedykoľvek predtým. Nasledoval rozvod, onedlho smrť otca... a mne pribúdali roky a stále častejšie som si hovorila, že by som si konečne mala uvedomiť, že UŽ ŽIJEM!!! Že by som asi mala prestať čakať, kedy začnem žiť, lebo toto všetko je môj jediný život a asi sa s tým budem musieť zmieriť. Keby som len tušila, čo ma čaká!!!

When I saw your face,
when I saw your smile...

Zamilovala som sa a zamilovávam sa každý deň viac, do teba, i do dievčat.
Strašne ma jedujete, ale už nechcem byť bez vás. Až teraz mám pocit, že začal môj dospelý život, že žijem v skutočnom partnerskom vzťahu, že mám pri sebe muža, ktorý ma miluje a je mi oporou každým dňom viac. A rodinu!
Po týždni sa nám zdalo, že sa nemôžeme ľúbiť viac, no aký to bol omyl!
Láska rastie spolu s dôverou a každým vyriešeným problémom a prekonanou prekážkou. Áno, aj slzami nedorozumení. No tých je stále menej. A tvojím dychom na mojej tvári.
Tak, sme spolu rok a teším sa na všetky ďalšie. A dúfam, že ich bude veľmi veľa.
 
posted by Úplne iná at 6:37 PM | Permalink |


9 Comments:


  • At 2:09 PM, Blogger palculienka

    vela ludi premàrni zivot cakanim nanho :)
    kràsne vyznanie; tak vàm zelàm, nech vàm vasa vzàjomnà làska nikdy neprestane ràst :)

     
  • At 9:07 AM, Blogger piko

    dúfam,že ťa budeme jedovať ešte dlhé roky ale nech je to stále krajšie a milšie

     
  • At 3:58 PM, Blogger Silviah

    Šťasné prežívanie večnej krásy...
    :-)

     
  • At 6:49 PM, Blogger ostrovanka

    tesim sa s tebou... takze teraz cakam ja :))) viem, ze to pride... raz... a ja poviem: oplatilo sa stretnut ta, oplatilo sa cakat, oplatilo sa...

     
  • At 3:51 PM, Blogger FanaticGay

    vidis.. ja som to hovoril...
    :)

     
  • At 8:41 PM, Blogger murphy

    blahoželám k výročiu a nech sa v tejto atmosfére opakuje donekonečna
    :)

     
  • At 8:35 AM, Blogger germa

    to už je fakt rok? Tak ešte veľa, veľa... a hlavne šťastných. Už na to máš konečne nárok!

     
  • At 2:15 PM, Anonymous Anonymný

    Je to velmi pekne, len skoda, ze sa ako osoba z tvojho pred-Petkovskeho zivota citim, akoby si ma uz bola pochovala.
    Akoby sa priatelia vynorili az s Tvojim blogom... ako aj vsetko dobre(v laske asi ano, to nespochybnujem, ale inak :-( ). Esteze v tom nie som sama, esteze to bol hromadny pohreb(zrejme to, co sme zazili pred cca 10 dnami, bol pohreb)a som v dobrej spolocnosti. Budem odpocivat v pokoji.

     
  • At 6:07 PM, Anonymous Anonymný

    Selima, nezmysel. S Petom sa moj zivot posunul hodne dopredu, ale nepochovavam vas, mojich predpetkovskych priatelov. Naopak, velmi si vazim, ze ste so mnou vydrzali, ked mi bolo zle.
    Verim, ze sa to zas posunie smerom k spolocenskemu zivotu (prijemna zmena po polroku budovania infrastruktury).
    Cmuk, lubim ta!