21 júla 2007
Moje nezodpovedané...
Práve som na jednom blogu napísala, že mám veľa nezodpovedaných otázok. Tak, pre zaujímavosť, pár z nich.
Ak viete odpovede, rada si ich prečítam.
Aj keď... ruku na srdce, naozaj viete?

Čo skutočne nemôžem a o čom si len myslím, že nie?
Čoho sa naozaj bojím a čo len proste nechcem (málo chcem)?
Čo je naozaj dôležité a do čoho som sa len nechala svojím okolím (trebárs aj dosť širokým) vtiahnuť?
Ako a kedy sebe, či iným (určovať hranice iným si dovoľujem len v prípade, že chcú ovplyvňovať môj život) určiť hranice a kedy a prečo ich posúvať?

A jedna menej filozofická, no praktická ako šľak:

Čo v živote robiť (profesionálne), aby som mala pocit zmysluplnosti a aby ma to uživilo?

...viete niekto?
 
posted by Úplne iná at 9:53 PM | Permalink |


3 Comments:


  • At 11:22 AM, Blogger -- kamikatze --

    :) naozaj dolezite su veci pre ktore sa oplati umriet. pre ne dokaze clovek prekonat sam seba... vela ludi ani nevie preco zije a potom sa na take otazky tazko hladaju odpovede

     
  • At 12:52 PM, Blogger Úplne iná

    no... neviem, ci si mi to ulahcila.
    Tak potom preco sa nahanam za vecami, po ktorych o par dni ani nevzdychnem a preco mam pocit, ze MUSIM???
    Neboj, necakam, ze mi odpovies ty. To ja len tak... pre seba. A za co by som bola ochotna umriet? Nuz, tych veci je naozaj malo, ale viem, ze v jednej situacii by to slo. Keby som mala pocit, ze uz naozaj nemozem nic zmenit.

     
  • At 8:43 AM, Blogger FanaticGay

    Andy vsak dobre vies, ze na tieto tvoje otazky vie odpoved len jedna jedina bytost na celom svete - TY.
    .
    Ak ich vies pravne polozit, tak je skoro iste, ze vies aj spravne odpovedat.