24 augusta 2007
Po dovolenke
Máme za sebou prvú spoločnú dovolenku s Peťom. Vlastne ja, Peťo a jeho, vlastne naše deti.
No, puberťáčky sú to.
Jeden z dôležitých poznatkov bol, že mi liezli strašne na nervy. Ako vám môže neliezť na nervy niekto, kto sa vás po nádhernej prechádzke po Tatrách (namôjdušu šetrnej k ich úbohým nohám, v ich veku som zliezala asi päťkrát strmšie kopce a šliapali sme v snehu po pás celý deň) opýta, načo sme sem vlastne išli.
No načo asi???
Prečo sme vás, milé adolescentky prinútili vypnúť v romantickej tatranskej chate televízor, rádio a podobné zverstvá a týrali vás prázdninovými aktivitami? Prečo ste si museli s nami hádzať lietajúci tanier a hrať karty??? Lebo MY máme prázdniny, MY sa potrebujeme hrať a raz do roka nadýchať predsa len iného vzduchu, MY sme si urobili výlet a VY ste nám urobili láskavosť, že ste išli s nami. Ešteže ste nás neprehovárali, že to chcete platiť z vreckového. To by už naše chatrné psychické zdravie neunieslo.
Príšerne ma štve každý, kto sa dokáže v Tatrách nudiť. No mali sme dve malinké deti (11 a 16) a dvoch psov, s ktorými je do väčšiny územia vstup zakázaný. Škoda, že vás v žiadnej cestovke neupozornia, že nemáte ísť na dovču s pubertálnymi deťmi.

A tak som sa rozhliadala a fotila. Rozhodla som sa zrušiť odposluchy a užívať si to, ako sa dá.











A stále dookola sa snažila zodpovedať na otázku: Ako to, že padli tisíce stromov a kde - tu nejaký zostal? Čím bol iný, že prežil?
A ja? Prežijem toto všetko?
 
posted by Úplne iná at 7:55 PM | Permalink |


7 Comments:


  • At 8:30 PM, Blogger piko

    čím to,že máme podobné zážitky?:-)

     
  • At 9:37 AM, Blogger Silviah

    Jasné, že prežiješ!

     
  • At 10:54 AM, Blogger Lev bez hrivy

    Keby si ho prepilila, zistila by si, ze je vnutri vystuzeny. Ocelou. Reklama VSZ, teda pardon, USS. Len si sa urcite pozerala zo zlej strany, napis bol na druhej. :-)

     
  • At 1:43 PM, Blogger ostrovanka

    zlato, ale bolo fajn :)))) a to je najviac :)

     
  • At 9:57 PM, Blogger Úplne iná

    Lev: Ahaaaaaaaaaaa... USS strom!
    Len ešte preskúmať, čo som aj ja USS človek :D
    Os... Ano :)

     
  • At 9:40 AM, Blogger FanaticGay

    ja viem ja viem... PREZIJES. A teraz uz vies, ze preco som sa tak smial, ked som zistil, ze ziskas dve pubertalne dcery. Puberta je jedna z najtazsich chorob, ale uspokojujuce je, ze ma pomerne dobru prognozu. Vsetci sme sa z nej dostali. :)

     
  • At 6:34 PM, Blogger Úplne iná

    Fanatic, neviem, či je to len puberta, alebo výsledok dlhoročného pozerania reklám na glinc-glanc výrobky a super čokapik život pri bazéne nejakej vily á-la Jose Fernandez!
    Ach jaj, na buduci rok ideme stanovať s gitarami! Bez deti!