01 augusta 2007
Je čas sa vrátiť...
... k nej. Obyčajná kniha. Literárne priemer.
Príbeh obyčajných ľudí, ktorí nezabudli, čo je fakt dôležité. Možno si niekto povie, že je to v tých podmienkach ľahšie. A možno práve naopak.
No, za mňa toľko:
Nedokázala a nechcela by som tak žiť. Nechcem večer zaspávať prikrytá zvieracími kožušinami, jesť chrobáky a piť vodu každý tretí deň. No určite by som chcela mať ich múdrosť, ich stály pocit bezpečia a kľudu. Chcela by som byť zabudnúť na ten pocit, ktorý mám každý deň v bruchu, keď idem do práce. Chcela by som sa zbaviť pocitu viny, že mi je jedno, či budem zajtra podávať lepší výkon a či zarobím firme viac peňazí.
Prepáčte... Zas sa nechávam strhávať stresmi, hoci viem, že to tak nechcem.
Je čas sa vrátiť k nej.
 
posted by Úplne iná at 7:49 PM | Permalink |


3 Comments:


  • At 11:08 AM, Blogger FanaticGay

    No a vies ze mas pravdu? Ved koho by to prekvapilo, ze ano. Tusim mam pocit, ze by som si mal znova precitat nieco o ludoch co vedia a maju vsetko co potrebuju. Veru ano a mozno prave ten nastup do noveho zamestnania je dobrym dovodom na navrat k nej...

     
  • At 3:54 PM, Blogger germa

    chodíš do práce s boleťami brucha? To nie je dobre. Nestojí to za to, ver mi.

     
  • At 11:47 AM, Blogger ostrovanka

    aj ja chodim do roboty s bolestami brucha, ale z ineho dovodu...