10 novembra 2007
Ubitý pes, zomierajúce dvojičky a iné dôvody nepozerať správy
Musím sa priznať, že mám dosť, priam po krk, správ o rodine Mullerových, s ktorou nech sa snažím, ako snažím, necítim súcit, lebo trápenie posledných mesiacov sebe, svojej rodine aj študovaným lekárom do značnej miery zapríčinila sama. Prepáčte, nechcem diskutovať o tom, či za to mama môže, alebo nie.
Proste mi jej a jej manžela NIE JE ľúto. Trápia sa totiž v dôsledku svojho rozhodnutia DOSPELÝCH ĽUDÍ.
Ľúto mi je detí, ich detí i tých, na úkor ktorých sa liečili tieto beznádejné prípady. Nedávno som bola na charitatívnom koncerte, kde sme sa všetci skladali na akýsi prístroj za nejaké dva milióny. A tu sa prešustrovalo oveľa viac a nikto na svete ma nepresvedčí o opaku. Som krutá? Možno. Viem, že nie je možné nariadiť interrupciu matke, ktorá nosí beznádejne choré dieťa. Ale...
Psa, ubitého palicou pred objektívom mobilu, či inej kamery, mi ľúto je. Bol objektom krutosti nejakého grázla. Nijak sa o svoj osud nepričinil. Ale...
Pointa???
Národ plače, spisuje petície, delí sa na polovice, sympatizanti, kontra odporcovia. Ktosi chce psa pomstiť. Možno potečie ďalšia krv.
A ja sa pýtam, čím sú títo menovaní viac, ako tisíce týraných a chorých ľudí a zvierat, o ktoré sa nikto nestará? Tým, že tam akási TV stanica zaňuchala peniaze?
A vám sa to ešte chce pozerať? Mne nie.
 
posted by Úplne iná at 5:14 PM | Permalink |


4 Comments:


  • At 12:04 AM, Anonymous Anonymný

    andulka, strasne vela dobrych postrehov...

    ja si tiez myslim, ze mullerovci vystavili svoje deti istemu a dopredu znamemu utrpeniu...
    .
    a skutocne si nemyslim, ze prejavom lasky alebo ludskosti, je priviest na svet deti, ktore (ak aj nahodou preziju), budu odsudene na nepredstavitelne utrpenie...
    .
    spravy o ubitom psovi som nevidela... nastastie... ak by som to videla, asi by sa mi zvrtol zaludok, lebo ak nieco nechapem, tak je to bezhlava a nekontorlovatelna bezcitnost a krutost...
    .
    a suhlasim s tym, ze na svete je aj ine utrpenie, ktoremu sa nevenuje pozornost...

     
  • At 11:29 AM, Anonymous Anonymný

    presne o tom sme sa doma minule rozpravali. Je rozdiel rozhodnut sa donosit a porodit dieta, ktore ma zdravotne ci mentalne postihnutie, ale moze prezit dlhy a stastny zivot a priviest na svet deti, ktoré za cely svoj kratky zivot budu poznat len utrpenie.

     
  • At 2:40 PM, Blogger Lev bez hrivy

    Televizne noviny uz ani nepozerat?

    Mimochodom, moj oblubeny argument je, ze Mullerovci mali len dve zle volby: potrat alebo porodenie simaskych dvojiciek. Oboje vazne na prd.

     
  • At 6:54 PM, Blogger Pustovníčka

    Chapem toto rozhorcenie, ale co sa tyka tych "dvojciat" treba sa na to pozriet aj z inej stranky. Este je tu aj nadej... Mozno jej len podlahli a dufali, ze ich boj predsa len nebude vopred prehraty....