11 októbra 2007
Cirkus Humberto mám tak blízko pod oknami, že poznám zvukovú kulisu jeho predstavení naspamäť.
Jedna z vecí, nad ktorou veľmi často rozmýšľam, je, čo by som robila, keby som nerobila to, čo robím.

Nemám teraz na mysli nič iné, ako zamestnanie. Verte mi, moja fantázia lieta kade-tade a dovoľujem si rozmýšľať nad najabsurdnejšími činnosťami. Jediná podmienka: Byť aspoň trochu užitočná a netrápiť sa pritom. Takže absolútne vypadávajú profesie, ako lekárka, kynologička, či katolícky kňaz.

Keď som chodila na vysokú školu, počula som o človeku, ktorý večer pred skúškou povedal, že ak ju neurobí, pôjde s cirkusom, ktorý v tom meste práve hosťoval. Všetci sa na ňom dobre bavili a dopredu zapíjali ďalší krôčik k inžinierstvu.
Až pokiaľ si nezbalil veci a neodhlásil sa z internátu.
FAKT odišiel s cirkusom. A ja dodnes rozmýšľam, či som vtedy neurobila veľkú chybu, že som urobila.
 
posted by Úplne iná at 8:28 PM | Permalink |


4 Comments:


  • At 10:03 AM, Blogger piko

    tešte sa na Andy za panelom električky, len neviem či prípadný zácvik nebude znamenať rodinnú krízu :-)

     
  • At 12:38 PM, Blogger natalie

    este stale mozes...

     
  • At 7:03 PM, Blogger germa

    preboha, tebe nestačí ten cirkus okolo nás?!

     
  • At 5:42 PM, Blogger Silviah

    Žiadny problém. Zmeniť kurz predsa môžeš aj ako ING.
    .-)