05 januára 2008
Teplo
Toto slovo použil viackrát za sebou kamarát pri našom dlhom rozhovore.
Prvýkrát, keď mi hovoril o penzióne kdesi na Liptove, ktorý vlastní jeho kamarát so ženou: "Je tam tak teplúčko."
A ja som sa celkom začudovala, prečo by malo byť na Liptove teplúčko. Snáď keď ide človek na lyžovačku, alebo sa v lete ochladiť, vydrží aj kúsok zimy. Teplúčko sa snáď očakáva na Kanároch, Turecku, či v Chorvátsku a práve tam by ma hlavne v lete nikto nedostal.
No potom toto slovo použil viackrát a mne dochádzalo.
Pri slovách "Máme síce doma krb, ale teplo tam nie je..." mi stuhla krv v žilách.
A ja si uvedomujem, že napriek všetkému, čo bolo pre mňa za posledný rok ťažké a veľmi ťažké, vo svojom živote teplo mám a som za to životu i svojim blízkym veľmi vďačná.
 
posted by Úplne iná at 7:49 PM | Permalink |


3 Comments:


  • At 12:41 PM, Blogger ostrovanka

    viem, o akom teple hovoris a ja ti ho v kutiku duse uplne nezakryte zavidim...

     
  • At 7:49 PM, Anonymous Anonymný

    os ďakujem a budem sa snažiť aby si závidela stále, no zároveň si veľmi želám aby si mala i ty toho tepla čo najviac a príď

     
  • At 10:24 PM, Blogger FanaticGay

    hmm veru tak maloco je lepsie.