31 decembra 2008
PF 2009
Viete, dosť ma štve to obligátne posielanie prianíčok. Dosť ma hnevá, že ak neodpoviem, som za neslušnú.


NIE SOM neslušná.


Prajem všetkým to, k čomu smerujú, o čo sa snažia a ako svoj život usmerňujú. To nech sa všetkým stane. To, po čom túžia.


To, čo ich niekam posunie. Tento rok nebudem posielať SMSky nikomu. Užite si ho, ako viete.


A vy, kto máte miesto v mojom srdci... posielam vám pusu.
Virtálnu, samozrejme. (okrem Pika :P)


 
posted by Úplne iná at 7:28 PM | Permalink |


4 Comments:


  • At 12:08 AM, Blogger piko

    ďakujem a teším sa na ďalší a všetky a dalšie roky s tebou, si moje zlatko

     
  • At 9:44 PM, Blogger Jej bývalý

    Mne te ošiaľ pripomína svadby alebo pohreby - len na niekoho nezabudnúť.

     
  • At 10:19 PM, Blogger Maroško

    Súhlasím - tiež sa podľa toho riadim. Veď vidíš - je tretieho a ja som ti stále neposlal péefku... :-)

     
  • At 8:41 AM, Blogger Jara Hribiková

    Cvi, už som sa bála, že to budeš brať osobne...ja som to tiež s prianičkami vzdala. Veď čo je to nový rok...?