24 mája 2009
Zemiaky... a čo ďalej?
Áno, bola som to ja, kto nedávno napísal pod nepríjemným vplyvom skutočnej udalosti tento stĺpček. A viem, že sa to iste mnohých pokladníčok dotklo a tiež viem, že ich práca nie je ľahká. No nerobím ju a ony nerobia tú moju.
Prečo to píšem?
Neviem, či si stĺpček prečítali aj ich vedúci, ale hneď v tom týždni sa mi stalo čosi iné. Znova pás pri pokladni (v inej predajni), v sieťke pre zmenu nie zemiaky, ale cibuľa. Bez vrecka.
"Pani, tú cibuľu si dajte, prosím, do vrecka," a jedno mi hneď podávala.
Svitlo mi. Vlastne mala pravdu. Aj ja ako zákazník mám pravdu.
No takýmto spôsobom sa vieme dohodnúť.
 
posted by Úplne iná at 8:26 PM | Permalink |


2 Comments:


  • At 3:26 PM, Blogger Silviah

    Normálka. Vzájomná slušnosť.
    Ale s tými zemiakmi, to teda bola skúsenosť. Divím s, že si nič nepovedala.

     
  • At 1:06 AM, Anonymous Anonymný

    ono sto sam bio oblicje za, hvala